I´m back in the saddle again...

I´m back! Som då kära Aerosmith sjunger... Jag har verkligen inte kännt något bloggsug sen i höstas, men nu tror jag faktiskt att jag ska ta tag i skrivandet igen. Känns som att man har samlat på sig en hel del frustrationer som man vill släppa ut i bloggrutan, för att ventilera lite sådär på ett anständigt sätt. Fast ni kära läsare - de få trogna som jag faktiskt har (någon rackare verkar faktiskt ha kollat in min blogg varje dag sedan mitt avbrott, wohoo) får vara beredda på en okänslig sanning i mina ord. Nej men seriöst, orka vara feg och inte skriva vad man tycker. Har man en åsikt ska man yttra den och sen om någon inte håller med så är det den andres problem. Men tappa inte ödmjukheten på vägen mot din erövring av världen!



Sen har jag hört att man får fler besökare om man har roliga bilder på bloggen. Så här är en söt valp.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback