När det bara blir för mycket

De två senaste veckorna har nog varit de mest intensiva i hela mitt liv. Har verkligen gjort mitt bästa och pressat mig själv så långt det bara har gått. Kanske lite för långt till och med. Som följd är jag helt slut i kroppen och orkar nästan inte med något. Känns som man bara vill sova och vila upp sig i några veckor. Vi har ju faktiskt sommarlov nu!!

Lite som hänt den senaste tiden:

- Kritik i skolan som gick väldigt bra för min del. Kan visa lite bilder på mitt projekt sen. 

- Avslutningsfest på skolan. Jag stod i baren och hjälpte till. Skitroligt.

- Slog en tegelsten i golvet några gånger på ritsalen så att det lossnade saker från taket på våningen under.

- Har fått sommarjobb. Samma som förra året.

- Sket i Tallinresan igår. Trots att den var betald och jag hade packat och allt. Känns skönt att få vila upp sig hemma istället.

- Har slagit nytt personligt rekord för hur länge man kan sova. Till klockan två blev det idag.

Så var det med det. Nu är det portföljarbete som gäller.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback