Måndag måndag...

Idag var jag i skolan och det var nog inte världens bästa idé med tanke på att min förkylning bara blir värre och värre. Dock bokade vi äntligen boende i London!! Det var verkligen på tiden, efter två månaders funderingar kring det. London närmar sig verkligen med stormsteg nu. På torsdag nästa vecka smäller det. Och den här veckan har så sjukt mycket att bjuda på. Imorgon börjar P4 och jag är taggad som fasen. Tycker alltid att det är så himla kul med nya projekt, men på något sätt känns detta extra roligt. Fast fråga mig inte varför. Det bara gör det. På fredag är det KI-festen som gäller och på lördag är det Uppis och L-M:s födelsedag som ska firas. Fasen var kul det ska bli.

Idag tog även Malin och jag en sväng förbi IKEA för att handla lite småsaker. Lite roligt där när vi precis hade köpt våra saker och sen gick yttervägen tillbaka till ingången för att köpa de där kanelbullarna för 5 kr som de har reklam för på parkeringsplatsen. Malin och jag bara går in med våra nyinhandlade saker när jag plötsligt kommer på att det kanske inte är en sån bra idé då vi varken hade kassar eller nåt som gjorde att det såg ut som nyköpta varor. Alltså skulle det vid utgången sett ut som om vi stal grejjerna. Så den snälle pojken vid entrén lät oss lämna våra saker hos honom för att vi skulle kunna få våra kanelbullar. Självklart var de slut så vi traskade snällt tillbaka efter våra saker och blev utsläppta i ingången. Men nog tittade killen lite snett på oss och försökte dölja det med ett litet flin. Men vadå, vi ville bara ha kanelbullar för 5 spänn.

Idag (bästa början på ett stycke) tog jag även ut våra KISS-biljetter till deras koncert i slutet av maj. Har fortfarande inte bestämt mig ifall jag ska gå eller inte. Har aldrig riktigt lyssnat på dem. Kommer ihåg när en kille i min klass i mellan- och högstadiet var ett så himlans stort fan av dem och gick runt i sin KISS-T-shirt typ varje dag. Han blev nog lite retad för det, men han brydde sig inte. Men jag vet inte... Ska nog lyssna lite på dem först.

Ok, denna låt känner jag igen. Den körde jag ett antal gånger på Guitar Hero 3 i helgen.



Rock-n-Roll All Night - KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback