En vit påsk

Jag kommer ihåg när man var liten och skulle klä ut sig till påskkärring och tigga godis. Jag tror inte att det var en enda påsk då det var snö och minusgrader. Men så är det nu. Jag tycker synd om dagens små påskkärringar. Fast är det vara jag som tycker att de bara blir färre och färre för varje år? De måste ju samla på sig en massa gott innan de flyger till Blåkulla...

Igår gick jag och LM till nya Huset i Gamla Stan. Fina lokaler och bra klubb. Att rekommendera. Fast det konstiga var att tjejernas toalett hade ett fönster mot gatan precis där kön gick, och det gick att se in i toan utifrån, men inifrån var det en spegel. Lite fult där... Konke var däremot på Steven Lynch. Blir också sugen på att gå på nåt kul. Har dock en hel del att se fram emot i april och maj. Har bestämt mig för att gå på Kiss. Sen är det älskade Johnossi, Björn GustafssonSyster och Bror (dvs om kön inte kommer vara tusen kilometer lång och vi kommer in) samt teater med Konrad och sen teater med tjejerna. Vad kulturell jag känner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback