Något helvetiskt coolt

Matte och jag har äntligen bestämt oss vad vi ska klä ut oss till på Axels fest. Det blir något helvetiskt coolt. Problemet är bara att jag idag måste springa och köpa kläder till både honom och mig, och jag slutar först fyra. Är alltså inte inne i stan tidigare än kvart i fem. Därmed har jag drygt en timme på mig att skaffa fram bra outfits. Eller stänger secondhand-affärerna tidigare på fredagar?

Idag är det iallafall min sista dag på jobbet för den här gången. Ska jobba mer i juli och augusti. Skönt med en mjukstart. Ska bli så härligt att ha sommarlov igen nästa vecka. Då ska jag vara sådär sommarspontan och bara göra saker jag verkligen känner för. Najs.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mycket:D fin blogg du har:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback