En fest i helvetet

I lördags var det då äntligen dags för den omtalade 20-årsfesten på Axels landställe. Det var verkligen en fest i helvetet. Den två timmars bussresan dit likaså. Och de inbjudna var terrorister, Brolle jr, Skrik och Panik från Disney's Ringaren i Notre Dame, Telletubbies (eller hur de nu stavas), flugsvampar, hippies såklart och massa andra! Grymt trevligt att träffa en massa gamla VRG:are (bland annat flugsvamparna). Helt stört att världen är så liten. Eller iallafall Stockholm. Stötte även på en kompis till en kompis till min kompis (fattar ni?) som jag träffade på en annan födelsedagsfest för några veckor sen. Kul! 

Dagen därpå drog typ alla förutom jag, Matte, Jens, Malin och självklart Axel. Vi duktiga människor städade. Och allt var inte såvärst fräsch ska jag säga. Dock fick vi rabarberpaj med vaniljsås som belöning. Då kändes det plötsligt som att allt jobbigt städande var värt mödan. Kom hem vid 18-snåret, precis samtidigt som min käre bror kom hem från Hultsfred.

Igår var det dock andra puckar. Jag och Anna tog värsta promenaden på stan, eller jag kanske snarare ska kalla det för en upptäcksfärd på söder. Kändes som vi nästan gick igenom halva stan. Och då hade jag även varit på en lång rask promenad på morgonen. Fatta hur många steg jag hade gått! Skulle tagit en stegräknare... Hann även spendera lite pengar som jag egentligen inte har på rean på Weekday och senare på kvällen även på en vintage väska på Tradera. Sååå fin. Precis som jag vill ha den. Tänk om man kunde få pengar för varje dag man jobbar istället för att få allt månaden efter. Suck. Nej nu ska jag ut och gå igen. Här ska man vara nyttig.  

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: yes dom är grymma men för många har dom ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback