Är det lördag?

Efter att pendeln, som nu under sommartid endast går två gånger i timmen, blivit inställd missade jag mitt tåg till Uppsala igår. Som tur är har jag otroligt snälla föräldrar som skjutsade mig hela vägen till Uppis. Vad skulle jag göra utan dem? Ska dock klaga till SL. De kan inte behandla folk på det sättet, speciellt inte när busskorten är så dyra som de är och priserna stiger stup i kvarten. Folk borde faktiskt säga ifrån!

Uppsala var roligt. Var nog en av de roligaste kvällarna med tjejerna som vi haft. Tänk grillning på taket med utsikt över typ hela Uppsala, god mat, rosévin och massa konstiga frågor som poppar upp efter att man fått i sig några glas. Kan säga att jag lärde mig en hel del igår faktiskt!

"Jag har nåt i håret. Jäklar, det är grillen!"
- Malin


Uppsala bjöd även på lite shopping. Blev en hel del för min del, men för att ha pengar till Arvikafestivalen åker nog mer än hälften tillbaka till affärerna imorn. Dock köpte jag världens finaste klänning på HM. Den är min, my own, my precious. Den stannar hos mig. Kosta vad den vill. Får väl svälta två dagar i Arvika, för det är den lätt värd!

Denna kväll bjuder dock på helt andra bullar. Pauline fyller 20 och det firas med ett dunderkalas hemma hos henne. Ska bli trevligt att träffa lite folk man inte sett på år och dar. Sånt tycker vi om.


Kommentarer
Postat av: Yngve

Åh har du varit på Arvika! Var det kul;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback