Ikappbloggning

Nu har jag inte bloggat på ett tag och känner att jag har tusen grejer att skriva om. Eller, nästan. Förra veckan i fredags var det inlämning av projekt tre och gissa om inte hela den veckan var stressig? Jag var tvungen att ta till vara varje enskild minut för att verkligen hinna göra klart allt. Ändå hann jag inte göra allt som jag hade tänkt. Aldrig hade jag trott att jag nån gång skulle vara på plats i skolan innan halv åtta på morgonen, men det var jag förra veckan. Och det bästa av allt: man var så speedad hela tiden att man inte ens var trött! Snacka om dåligt arkitektskolemönster man skapar...

Otroligt nog orkade jag pallra mig ut på fredagen och hänga med Mattias (en kompis från skolan) och co på en vandring genom stan innan vi hamnade på K-15. Sjukt roligt. Lite kul även att en av hans kompisar gick i min parallellklass på VRG. Därmed följde en degande lördag med en otroligt underbar Björn Gustafsson. Ingen missade väl hans enastående sånguppträdande?

Idag var det dock tillbaka till verkligheten och med det kritik av bland annat mitt projekt. Det gick skitbra! Hade aldrig trott att lärarkritikerna skulle vara så positiva, men det var de! Hade verkligen föreställt mig alla fel som de skulle ta upp, men när det aldrig kom under de 20 minuterna som min genomgång varade, så kände jag mig fruktansvärt nöjd. Hoppas bara det går lika bra med nästa projekt.

Och så till sist. Såg precis att Sidechild skrivit en kommentar i min blogg om att de har
koncertDebaser Slussen den 13:e mars. Wiho! Då åker jag till London. Roligt, men surt på samma gång. Och koncerten kostar endast ynka 80 kronor. Så för er lyckans ostar (eller inte om man tänker på Londonresan) som är hemma då, ta och pallra er dit! De är bra! Och sångaren har härligt fluffigt hår!

Det var väl allt jag orkar med för denna gång. Och en sak till. Är sjuk igen. Surprice surprice! Tata!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ingen missar väl björn gustavsson, han är ju bara bäst! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback