Skoltrött?

Slutspurt i plugget och tusen saker att göra. Allt går så fruktansvärt segt. Kan inte ens rita en lägenhet för att sedan sätta ihop fler så att det blir ett bostadshus. Bäst jag tar mig i kragen. Vet ni förresten vad jag kom på häromdagen?! Läg-enhet. Det är en enhet! Fattar ni?! En lägenhet är ju en enhet i ett system - hela bostadshuset. Jag är så smart. Man tackar.

I fredags var vi några från skolan som var och tittade på Audionom, min lärare Pelles band, när de spelade. Krautrock (stavas det så?) som faktiskt var helt ok. Och Pelle var såklart coolast. Med basen ovanligt långt nere, halvböjd och i trans. Så han. Man kunde köpa Audionom-grejer i baren. Fasen, vi skulle ha köpt en t-shirt. Tänk Pelles min om vi hade haft de på oss i skolan, haha. Livemusik är så mycket bättre än att höra den genom hörlurar. Längtar sååå till Johnossi den 10:e maj.

Idag är det arbete med projektet som gäller och sen film hos Malin.

Och imorgon är det skola. Igen. Är det bara jag som tycker det är helt idiotiskt att AH ligger på eftermiddagen och inte på morgonen om vi ska fritt arbete med AT imorgon? Så dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback