Onsdag

Syster o bror igår var kul. Jag, Konrad, Mattias och Martin tog oss dit i goood tid för att försäkra oss om att få en plats. Denna gång var det dock inte lika mycket folk. Inte ens nån kö utanför. Stackars Atcho (nya smeknamnet på Shan Atci, skapat av Erik). Men Shan var rolig. Det var även en annan komiker innan honom. Han hade ett krångligt namn. Lät som Konjak o Lår. Eller Konja color. Måste kolla upp det där. De tio första minuterna av hans uppträdande handlade om hans namn. Sjukt roligt. Men jag tror jag har hört det nångång tidigare. Om inte av honom så något liknande namnskämt från nån annan.

Igår spenderade jag även en stor del av dagen på vårdcentralen. Det skulle tas näsprovet och pratas med en förvirrad läkare som ville ge mig antibiotika igen, trots att det inte hjälpte första gången. Nej, då fick hon sakta upp i backen. Lyckades försäkra henne om att jag skulle göra en allergiutredning. Då blev det ett stick i armen. Och sånt gillar jag inte. Jag vet inte ifall jag inbillar mig eller inte, men jag har fortfarande ont i armvecket och armen känns liksom sådär lite svag. Trots att de bara tog 4 ml blod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback