Enervrerande

Igår var det förhandsvisning av filmen Funny Games som gällde. Några kompisar från skolan och Emma hängde med. Det var nog den mest irriterande filmen jag någonsin sett. Redan i början av filmen blev jag så irriterad på sättet som filmen var filmad på. I typ tre minuter hörde man personernas röster och man såg typ händer och sånt, men man såg inte deras ansikten. Det påverkade iallafall mig. Sedan resten av filmen ska jag nog inte prata om. Kort sagt var man på helspänn när man gick ut från biografen. Och jag tror inte att jag endast talar för mig själv.

Nåja, P4 är i full gång och på torsdag är det konstruktionskritik som gäller. Stressande. Måste komma igång med hela systemet nu när jag äntligen har enheterna klara. Eller, nästan klara iallafall.

Och så måste jag söka sommarjobb...

Kommentarer
Postat av: Erik

haha det var det jag visste, därför jag inte hängde med;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback