Ein wunderschön Samstag

Ok, nästan ett år sen jag läste tyska nu. Artikeln är säkert fel...

Erik,
här är länken.

För på Treat och utgång på Mosebacke igår och vaknade med vin i håret. Lyckat. Folk ska alltid lyckas spilla ner mig. Idag är det nog tänkt med en något lugnare dag. Ska till en kompis först för lite för-födelsedagsfirande och sen måste jag nog också förbi skolan för att hämta lite ritningar som måste vara med i AT-rapporten. Satt nästan hela dan igår och skrev på den. Men det gick faktiskt hyfsat bra. Förutom att internet dog och jag fick klara mig på den faktan jag lyckats få upp. Så idag, eller imorn gäller det att skriva klart den och sen slipper man för en gångs skull tänka på den. 

Måste iväg och köpa blomma nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback