Back in tha game

Nu är jag färdigsjuk har jag bestämt. Trots snuva tog jag mig till träningen idag för första gången på säkert en månad, och det funkade faktiskt helt ok. Fick även hålla i uppvärmningen då sempai Andreas var sen. Typiskt. Men det gick bra, trots lite idétorka. Terminen närmar sig sitt slut och därmed närmar sig även nästa gradering. Kan inte bestämma mig för ifall jag ska gradera mig eller inte. Tycker det vore jätteskönt att få det avklarat för jag känner verkligen att det är på tiden, men samtidigt känns det inte som att jag kan allt för att klara det. Det kan jag tacka mitt (som Konrad brukar kalla det tror jag) guldfiskminne. Men om jag verkligen tar tag i det och övar Yakusuki Kumite varje dag, om ens bara i tankarna för att memorera, då kanske det skulle gå. Men bara kanske. Åh, jag vet verkligen inte. Vad göra?!?!?!?! Jag vill ju inte ha svart bälte när jag är 50!

Förresten! Har ni sett att det snöar och är minusgrader ute?! Jag sa ju att aprilvädret är korkat. Bara det inte är sånt väder imorn för då ska jag banne mig komma in på Syster o Bror och vill inte stå och köa i över en timme i kylan. Jag säger död åt vintern. Den suger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback