Kritik

Igår kväll satt jag och stressade med att klottra ner en poster till vårt första begrepp-projekt som vi hade kritik på idag (vilket betyder att det skulle vara klart). Jag ritade postern precis som vår konstnär Anna tyckte jag skulle göra. Gissa om arkitekterna gillade det?! Givetvis inte. Wolverine-Pelle sa något finurligt om den som fick hela klassen att skratta (ironiskt nog även jag). Dock inte till min fördel. Nåja. Har aldrig varit bra på att ta kritik, men nu gäller det att jag verkligen bygger upp den där muren så att jag istället kan ta till mig tips för att utvecklas och bli bättre. En rolig sak är att ryktena om en Köpenhamnresa med en annan klass, som har cirkulerat på skolan, visade sig vara sanna. Om det blir av så åker vi till Köpenhamn tillsammans i slutet av september. Veerry niicee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback