Ja, jag lever

I onsdags fick vi ett nytt begrepp som vi ska gestalta i skolan, och detta beyder att vi ska bygga en ny modell. Till bygget har vi torsdag, fredag och måndag på oss. Gissa om det går bra?! Nej, det gör det inte. Begreppet är massa/tomrum, ett ganska lätt begrepp, men jag har ju såklart tagit på mig alltför mycket arbete och valt att jobba i plexiglas - ett material som är riktigt svårt att limma i. Igår satt jag hela eftermiddagen med att såga ut små plexi-bitar. Imorse vaknade jag av träningsverk i handleden.

Igår kväll var jag ute med min vän Emma som jag har känt sedan sexårs. Kvällen blev dock inte så lyckad, då en nästan 18-årig fjortis, som var med i vårt sällskap, hade lånat sin 23-åriga systers körkort och blev stoppad av vakten. Hon fick välja att lämna ifrån sig körkortet, eller så skulle de tillkalla polis. Pucko säger jag bara.

Konrad är hemma nu över helgen, och har letat efter en massa möbler till sin lilla studentlägenhet. Så idag bär det av med hela familjen till Eskilstuna för att inreda lite och fixa. Ska bli kul, men jag känner mig stressad över min modell. Jag måste hinna klart med den imorgon. Måste och ska. Hoppas jag. Jag är streeesssad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback