Det går fort när man har roligt

De senaste veckorna har tiden rusat iväg i full galopp. Jag förstår inte hur allting kan gå så fort. Jag har knappt hunnit börja på Arkitekturskolan, men det har ändå nästan gått en månad sedan starten. Det är väl som man säger, att det går fort när man har roligt. I fredags var det arkitektpartaj på Kolingsborg, där jag för övrigt träffade på några gamla klasskompisar. Trevligt trevligt. Igår blev det en shoppingrunda och en kväll med L-M, Malin och Carro. Alltid lika trevligt. Idag har jag däremot suttit hemma hela dagen och byggt min modell. Det går faktiskt riktigt bra. Mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra. Frågan är väl bara hur lång tid det kommer ta att bli klar imorgon.

Jag ser fram emot nästa vecka med bland annat en ny kroki-lektion på tisdag kväll och återträff med klassen från gymnasiet. Dessutom går det ju så många bra serier på tv nuförtiden. Spännande Heroes har dragit igång och på onsdag börjar även en ny säsong av Grey´s Anatomy. Undrar när Prison Break börjar igen? Känns som jag har längtat alltför länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback