Att ha is i magen lönar sig

Har kännt mig otroligt seg hela helgen. Knappt gjort något vettigt trots att listan på saker att göra är lång. Igår åkte Hanna till Frankrike, och kommer inte tillbaka först om tio månader. Tänk vad skönt det vore att resa bort nånstans under en längre tid och komma tillbaka och vara sådär äckligt självständig och världsvan. Min tur kommer väl om några år när det blir aktuellt med utbyten i skolan.

Igår åkte mamma och jag till Kista för att kika lite i affärerna. Det kom som en total överaskning när vi såg att det var halva reapriset på stövlar och boots på Rizzo. Detta resulterade i ett varsitt par ankelboots i svart mocka förknappt 400 kr paret. Och idag åkte jag in till stan och haffade ett annat par för lite drygt 300. Sånt gillar jag. Det är just såna kap som lever upp till ordet fynd.



In Loving Memory - Alter Bridge

Kommentarer
Postat av: Micha

Svar: Helt klart. Här har vi en tjej som tycker som jag! Välkommen tillbaka till min blogg igen ;)

Postat av: Egoina

is i magen låter inte mysigt :)

2007-09-03 @ 18:42:18
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback