Ge mig lite regn

Den senaste tiden har tiden runnit iväg i full galopp. Känns knappt som att jag själv hänger med. I skolan har vi hela tiden arbetat med P1 och bygget av en helt ny typ av möbel, i mitt fall ett mobilt regnskydd. Deadlinen var idag klockan 16, och gissa vad jag gjorde vid den tidpunkten? Jo, stod nere i datasalen och försökte bli vän med den stora laserskrivaren som inte ville skriva ut min poster i A2. Det tog mig ca 40 minuter att få ut det där idiotiska pappret ut skrivaren. Så kan det gå. Jag kunde iallafall glädja mig åt att någon råkat sätta in pengar till utskrifter i skolan på mitt datakonto istället för sitt, ca 200-300 kr. Stackars liten som förlorade dessa pengar, but lucky me! Imorgon och på fredag är det presentationer av projekten som gäller. Nån som kommer provåka mitt regnskydd? Tror inte ens jag måste fråga.

Gud vad jag är shoppingsugen... Kom ljuva helgen kom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback