Nöjdare kan nog ingen vara

Sovmorgon dag. Så härligt. När jag vaknade var listan oändligt lång med saker som jag skulle göra nu på morgonen; läsa arkitekturteknikboken av Cecil Balmond, läsa lite arkitekturhistoria, gå ut med hunden (shit måste fortfarande göra det!), åka till Läkarmissionen och förhoppningsvis köpa ett ton snygga 2hand-väskor, städa skrivbordet mm mm. Gissa om jag har gjort något av detta?! Nope. Istället för Läkarmissionen ska jag och Emma istället äntligen gå och hälsa på Pelle - vår mellanstadielärare som förmodligen är den bästa läraren jag någonsin haft. Sedan blir det skola. Och piano. Juste shit, jag måste öva mina stycken!

Igår möblerade vi iallafall om i ritsalen och tio personer från ett annat lärarlag flyttade in till oss. Jag trodde det skulle bli katastrof, men det blev faktiskt förvånansvärt bra. Och jag har så klart den bästa platsen i vårt lärarlag. Nöjdare kan nog ingen vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback