Tålamod, tååålamod

Ok, klockan närmar sig sex och han från företaget som jag var på anställningsintervju i måndags har ännu inte ringt. Jag börjar bli otålig! Jobbet är ju mitt så varför kan han inte bara ringa och bekräfta det?! Tålamod, tååålamod. Idag lämnade jag äntligen in allra sista uppgiften i gymnasiet. En tyskuppsats. Så skönt att ha allt gjort nu. Betygen sätts på tisdag nästa vecka, vilket betyder att vi praktiskt taget är klara med allt i alla ämnen. Just nu kan jag inte bestämma mig för vad jag ska göra. Fortsätta med studentklänningen eller fixa till min header? Ni lär ju märka lite senare vad jag väljer att göra... (Fy vad jag hoppar mellan ämnena.)

Kommentarer
Postat av: annie

Hehe ja men precis... :)
Var har du varit på intervju? Hoppas att du får jobbet!
Vad fin din blogg är!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback