Söndag

Idag har jag arbetat lite i trädgården, det vill säga tills regnet började ösa ner på mig. Sedan har jag även fortsatt sy balklänningen. Knapparna på ryggen är på plats och det som är kvar är endast några små justeringar, samt att sy fast axelbanden. Väskan som jag hade tänkt sy med pappas hjälp blir nog inte av. Pappa har inte lust att hjälpa mig, då han säger att det var så länge sedan han gjorde väskor. Hmm. Får väl skutta runt i ett antal second hand-butiker innan onsdagen, och se ifall jag kan hitta en passande väska. Frågan är bara ifall jag kommer att ha tid. Nu på måndag, tisdag och onsdag är de enda dagarna som jag och Anna har på oss att förbereda vår presentation av projektet, samt förbereda opponeringen. Det är alltså riktigt ont om tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback