Måndag, tisdag...

Gårdagen spenderades hos Anna, där vi flitigt arbetade med vår projektpresentation. Senare på kvällen var det Sebastians, Anna M:s, Lis's, Emmas, Davids och Sadzidas skiva. Trevligt var det, även fast källarlokalen nästan saknade ventilation helt. Idag har jag letat som en galning efter en väska till balen och en studentklänning. Helt utan resultat. Det blir nog så att jag helt enkelt får sy studentklänningen (så som jag hade tänkt från början) och med balväskan vet jag inte riktigt vad jag gör. Ett alternativ är att ta en liten skinnväska som jag har, men denna passar dock inte så fint till mina mockaskor. De ska vara i samma material såklart (haha, L-M vet)! Paniken börjar sakta men säkert smyga sig på inför balen imorgon. Klänningen är ännu inte helt klar, och ikväll hinner jag förmodligen inte fixa klart den. Väskan fattas, och så vet jag verkligen inte hur jag ska ha mitt hår. Snacka om tjejbekymmer.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Paniken kommer smygande här också. Har inte hittat något fint halsband och någon väska (eller en sån som vi pratade om igår :p) än. Men det löser sig nog...

2007-05-15 @ 22:07:10
Postat av: Fliickan

Låter som om du har haft en bra vecka hittills :)

Postat av: Samunia

Caroline: Haha, fy va kul det hade varit om du hade haft en sån... Definitivt annorlunda... (och billigt).

2007-05-17 @ 22:18:33
URL: http://samunia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback