Irriterande...

Nu är jag så fruktansvärt irriterad. Innan fysikprovet för drygt en vecka sedan hade jag (JAG?!) tappat bort fyra papper med lösningar till uppgifter i fysikboken. Ok, lätt hänt tänkte jag, även om det aldrig händer att jag tappar bort papper (ordning och reda ska det vara). Men nu när jag har tre timmar på mig att skriva min fysiklabrapport som ska in på fredag (och jag har inte ens börjat!), så märker jag att även det pappret är borta!! Jag har verkligen letat överallt tjugo-tolv-hundra gånger, utan att ha sett en skymt av det. Jag anar att de kommit bort när jag för några veckor sedan lånade ut mitt häfte till ett antal personer för kopiering, men snälla nån: Se till att inte tappa bort några papper!! Så nu sitter jag alltså här, med tre timmar kvar innan jag ska till skolan, med spända nerver och ont i huvudet. Nåja, jag har ju alltid tyskan, samhället och religionen att göra. Sen kan jag ju trösta mig med att jag ligger etta på Modette. Jippi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback