"Har du använt nässpray under de senaste sex månaderna?"

Trots högljudda kompisar som besökte brorsan igår kväll, vaknade jag idag klockan halv elva, och var till min förvåning helt utvilad. Det var verkligen länge sedan jag vaknade och var så pigg och på så bra humör. Morgonen ägnade jag till att läsa fördigt sega Gregorius av Bengt Ohlsson. Vid lunchtid ringde en tjej från nåt företag och undrade ifall jag ville genomföra en undersökning om konsumption och ekonomi i hemmet. Visst, sa jag, så snäll som jag är. Alla frågor var helt seriösa med olika svarsalternativ. Tills vi kommer till sista frågan, där hon frågar mig: "Har du använt nässpray under de senaste sex månaderna?" VA?, tänkte jag, haha. En oseriösare undersökningfråga får man leta efter. Jag fick iallafall ett gott skratt.

Nu måste jag skriva ett hemprov i religion som ska in på tisdag, och sedan blir det fysikplugg. En plugglördag helt enkelt. Eller snarare en plugghelg. Har bestämt mig att gå på Johannas skiva på måndag, men är fortfarande osäker på Salis & Co skiva imorgon. Vi får se.

Jag har fått en ny favoritlåt. Hörde denna genom väggen, när 
Konrad spelade den om och om igen, för att lära sig spela den på gitarr. Nu har den satt sig på hjärnan, men den är helt underbar.
  


Summerbreeze - Johnossi

Kommentarer
Postat av: lisen

den är verkligen helt underbar. på bara några dagar blev den den mest spelade låten i min iPod någonsin :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback