Vill inte

Jag tror jag börjar bli pollenallergiker. Förra året när det var så höga pollenhalter kände jag av lite allergi, men jag trodde endast att det var pga de höga halterna. Nu börjar jag känna mig irriterad i ögonen och snuvig igen. Jobbigt att helt plötsligt bli allergiker när man aldrig tidigare varit det. Imorgon är det höskoleprovet och jag har verkligen ingen lust att skriva det. Men nu är jag anmäld och avgiften betald, så det vore så onödigt att inte skriva det. Fast det känns ändå så onödigt, för jag kommer aldrig komma in på arkitektur med mitt betyg från högskoleprovet. Då är det större chans att jag kommer in på mina vanliga betyg. Åh, jag blir så trött av att tänka på betyg och att komma in på sin drömutbildning. Varför kan inte alla bara komma in på det de vill, och så blir alla glada? Nej, nu är jag på dåligt humör och så måste jag öva svåra ord. Jag hyser en djup aversion till högskolesystemet och det anfäktar mig. Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch vad jobbigt!

Postat av: me

så jobbigt!

2007-04-01 @ 10:34:12
URL: http://me.blogg.se
Postat av: Samunia

Camilla: Japp.
Me: Mm.

2007-04-01 @ 13:44:26
URL: http://samunia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback