Vilken härlig dag, tralalala tralalala lalala

Dagen har varit så bra! Skolan började inte först efter ett, vilket gav mig tid att leta lite sommarjobb på morgonen. Det gick väldigt bra och jag lämnade min ansökan och CV till tre H&M och en Zara. Imorgon ska jag nog lämna till de resterande H&M mitt i city. Väl på Drottninggatan var det utdelning av apelsinjuice, vilket även det var otroligt trevligt. Efter min första lektion hade jag tyska, som just idag ägde rum i biosalong nummer 4 på biograf Saga. Där såg vi Parfymen, eftersom att vi läser boken på tyska nu. Nu blir det att plugga och sedan väntar Grey's.

Kommentarer
Postat av: Fliickan

Åh vad kul att gå på bio på en lektion, var filmen bra?

Postat av: Fliickan

Åh vad kul att gå på bio på en lektion, var filmen bra?

2007-03-28 @ 22:17:58
URL: http://fliickans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback