Blå muffins sprider glädje

Japp, muffinsen blev blå när vi (Kamratgruppen) bakade i skolan idag. Det var mycket trevligt och det kändes verkligen som om det låg en förtrollning över hela skolan. Stämningen var så underbart härlig, glad och faktiskt ganska kärleksfull. Fler sådana dagar tack! Både på morgonen och efter skolan tog jag en tripp till nya Souk-gallerian. Topshop är ju enormt! Nu tror jag definitivt att det mesta från webshoppen finns i butiken. Me likey! Jag hämtade även ut biobiljetter till gratis förhandsvisningar nu på måndag. La vie en rose ska jag se, ni vet filmen om Edith Piaf. Om ni vill kan ni ju ladda ner foldern här och se ifall det finns några biljetter kvar. Dessutom hämtade jag ut biljetter till Wild Hogs, med bl a John Travolta. Tänkte att kanske brorsan och pappa vill se den. Ja, gratis är gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback