Sommarjobb och flaklakan

Jag har fått sommarjobb!! Tro det eller ej! Jag trodde iallafall att det var kört denna sommar, men icke sa Nicke. Så skönt att för en gångs skull tjäna lite cash istället för att lata sig dagarna långa. För övrigt har jag tillbringat mestadelen av dagen i Enkehusparken och målat flaklakan. Flakigt värre. Och ja, det ska vara skarpa kanter!

Läste precis ett mail om att musikalgänget från VRG skulle sjunga ett antal låtar ur musikalen We Will Rock You som de satte upp i vintras, men eftersom att det började klockan 18.00 missade jag tyvärr det. Riktigt tråkigt, eftersom jag verkligen hade velat se det. De var så duktiga när jag såg dem, och vem tycker inte om att stötta sin klasskamrater när de gör något så stort!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis till sommarjobbet! :)

2007-06-04 @ 21:21:34
Postat av: Amelie

yes ikväll körde vi i kungsan. det var helt otroligt, väldigt mäktigt. vilken vrg skola går du på?

Postat av: Kajsa

Oh oh... eh vi har inte ens börjat med att göra lakan och grejs. Så mycket annat att tänka på liksom. men jag antar att vi gör det på typ.. torsdag!? :D haha

2007-06-05 @ 15:27:42
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Mathilda

Vart ska du jobba då? ;)

2007-06-07 @ 19:52:25
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback