Mer shoppingtankar

The Rea-Shopping fortsätter. Har spanat in två par skor på Rizzo, men väntar på att det ska bli 50% på dem, istället för nuvarande 30%. Jag vet att de kommer på 50%, det måste dem. Sen skulle jag behöva ett par stövlar inför vintern. Vet ett ställe där jag kanske hittar ett par. Suftade lite på internet igår och hittade en bloggerska som hade köpt ett par Wayfarers för 25 kr secondhand, samt en äkta (?!) Hermés scarf för 75 kr. Tur? Såna fynd får mig att vilja springa blixtsnabbt till stan och söka igenom varenda lilla vrå i alla secondhandbutiker. Ska se om jag får mig mig nyligen hemkomna Hanna på en runda på stan imorn.


Reor finns inte endast i klädbutiker, utan även på tex CDON.com. Igår beställde Konrad och jag lite grejer därifrån. För min del blev det Chocolat och The Man Who Cried, samt halva Corpse Bride (Konke och jag delar). Dessutom albumet Audioslave av Audioslave. Har verkligen fastnat för Audioslave med Chris Cornell som sångare. Glömde dock att beställa Chris första album Euphoria Morning. Konrad tog den, men jag vill ju också ha mitt egna ex. Aja, tur att man har CSN-kortet där man alltid har fri frakt på CDON.com.





Can't Change Me - Chris Cornell
(Men lite Harry Potter på köpet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback