För vi har tagit studenten!

Vi har tagit studenten! Fy fan vad vi är bra! I fredags smällde det. Redan 7.30 stod jag och trängdes i det kvava pendeltåget, iförd min egensydda studentklänning och studentmössa. Naturarna samlades i Vasaparken innan åtta för en gemensam champagnefrukost, med champagne och jordgubbar. Efter någon halvtimme bar det av till skolan för en riktig frukost samt fotografering. Under dessa två timmar hann man få hela sin mössa skriven med söta små hälsningar, samt bara njuta av den sista tiden på skolan. Men det var först efter lunchen, som för övrigt var utsökt med rökt (jag har äntligen lärt mig skillnaden på rökt och gravad!) lax och färsk potatis, som jag insåg allvaret av att vi tog studenten. Jag skulle aldrig mer gå i min skola! Mitt egna underbara, bedårande, mysiga, och hemtrevliga VRG. Tur att vi iallafall hade en slutskiva där man enallra sista gång fick träffa sina klasskamrater, även om jag nu hoppas på att det inte var allra sista gången. Sverige är ju som sagt ett litet land. Efter utspringet äkte vi vårt lilla flak. Trots den lilla storleken var det sjukt kul! Fast jag hade hoppats att alla svenskar som gick förbi och tittade skulle släppa loss lite och vinka. Sånt gillar vi.

image36

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vilken fin bild ;)

Postat av: Fliickan

Grattis! Åh vad kul ni måste ha haft :)

2007-06-12 @ 16:00:15
URL: http://fliickans.webblogg.se
Postat av: Linnea

Härligt!

2007-06-12 @ 19:43:24
URL: http://linneasliv.webblogg.se
Postat av: Natta

hahah gör en nu och en sen. det går ju fort :D
GRATTIS :D

2007-06-15 @ 23:50:43
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback