Bloggtrött?

Som ni kanske har märkt börjar jag bli ganska bloggtrött, vilket resulterar i få inlägg. Nu under sommaren är det väl automatiskt så att man sitter mindre framför datorn och lägger hellre tiden på något annat. Under de senaste dagarna har jag iallafall hunnit introduktionsjobba på mitt sommarjobb. På måndag börjar jag jobba, och jag hoppas verkligen att det dåliga vädret håller i sig i två veckor till så jag slipper svettas som en åsna vid skrivbordet. Sen får det mer än gärna bli 30 grader varmt. Annars håller vi på att renovera hemma med lite nya vitvaror i köket och nya tapeter samt målning av tak och lister. Det var verkligen på tiden. Jag gillar att pyssla, både med små och stora saker som just att tapetsera och sånt. En hammare passar fint i min hand och det får gärna stänka målarfärg på kläderna (dvs arbetskläderna). Igår var även vovven med vid arbetet vilket tydligt syntes på hennes vitmålade öra, haha. Så söt.

Genom brorsan
Konrad har jag nyligen upptäckt (eller snarare börjat intressera mig för, då jag sedan länge har hört deras låtar, men aldrig riktigt intresserat mig för dem) Audioslave och Chris Cornell. Ja jag vet, lite sent för Audioslave med tanke på att sångaren Chris Cornell nyligen har lämnat bandet och gått solo. Men bättre sent än aldrig. Dessutom är Chris riktigt duktig solo. Han kommer förresten till Stockholm i slutet av augusti.



Audioslave - Shadow on the Sun

Såg förresten Collateral häromdagen där denna låt gör sig finfint i en lite melankolisk scen. Är det bara jag som tycker filmen liknar Seven lite? Två helt olika filmer, men jag får samma känsla av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback