Jobb ljuva jobb

Då var man tillbaka på jobbet efter 2,5 veckors ledighet. Det betyder även att jag för en gångs skull har både tid och lust att blogga. Mina 2,5 veckor har varit härliga, men kanske aningen tröttsamma. Av någon underlig anledning har jag sömnproblem och har därmed gått och varit trött i, ja, 2,5 vecka. Sitter nu här på kontoret och har absolut ingenting att göra, och försöker intala mig själv att jag inte vill ha kaffe. Kaffe är inge bra för kroppen. Det mår jag illa av. Jag behöver inte kaffe, behöver inte kaffe, behöver inte kaffe... Tursamt nog släpade jag med mig Harry Potter och Fenixorden hit, så jag har över 700 sidor kvar att läsa. Jag är inget extremt Potter-fan av mig, men nu har jag äntligen bestämt mig för att läsa klart serien. Jag menar, har man läst de fyra första kan man lika gärna läsa tre till. Oj, det blir mycket Potter nu i slutet (!) av sommaren. Plus att jag har halva Pojkår av J.M Coetzee kvar samt större delen av Guillos Tempelriddaren. Bäst jag lägger på ett krut så jag blir klar med dem i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback