Fredrik får vara med

Fredrik (en kille som jobbar här) har sedan igår tjatat på att jag inte har skrivit något om honom i min blogg och när jag sa att jag kunde skriva något om honom så sa han bara: "Nä, det ska komma från hjärtat", medan han 'snyftandes' försvann till sitt kontor. Efter att ha blivit påmind om detta idag är det nog bäst att skriva ner en liten rad, så att alla blir glada och nöjda. Därför fortsätter jag på citatspåret och nämner en klok mening som FREDRIK sa till mig. Dock tror han att det är ett kinesiskt ordspråk, men efter att ha tittat upp det på nätet är det tydligen John Lennon som har sagt det. Men aja, alla ska vara glada så bäst gör man nog i att fortsätta låtsas om att det är ett kinesiskt ordspråk (kinesiskt ordspråk låter ju visare än att John Lennon har sagt det), för FREDRIKS skull.  

"Livet är det som händer en medan man planerar vad man ska göra." - John Lennon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback