Badkruka?

Efter gårdagens arbete var jag helt slut när jag kom hem. Att sitta vid en dator och telefon hela dagen, och en läsbok såklart, tär på kroppen. Helt utmattad blir man. Nej, seriöst. Man blir trött av att inte göra så mycket. Efter en timmes sömn efter middagen fick Konrad och Kristina för sig att åka till Lövsta och bada. Hur trött jag än var kunde jag inte stå emot att följa med. I Lövsta mötte vi upp Henrik och Dennis och seda kom även Mattias och joinade oss. Hans cykel är trasig så han hade tydligen sprungit och gått hela vägen. Starkt gjort. En riktigt trevlig och rolig kväll då jag badade för allra första gången i år. Och vattnet var ju inte ens så kallt!


Kommentarer
Postat av: malou

hehe jag vet, tänk om 2 år är de JAAAG som kommer få gå där ;) mums


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback