Ännu ett par skor

Jag är riktigt kräsen när det gäller skor. De ska vara snygga, bekväma, vara gjorda i fint material, helst skinn, dock inte i fult grisskinn med de karakteristiska prickarna, och givetvis prisvärda. Av den anledningen har jag svårt att hitta skor som passar mig, men under den senaste veckan har jag spenderat pengar på hela fyra par, och jag har ännu ett par i sikte. Hela gårdagen sprang jag runt i stans alla Rizzo-butiker och letade efter de röda seglarskorna i storlek 39 som verkade vara slut överallt (det är de röda skorna som modellen till höger har på fötterna på bilden längre ner). Med andan i halsgropen klev jag in i den allra sista möjliga butiken, och till min förvåning hade de ett par! Jag är överlycklig! De är så fina! Älskar verkligen seglarskor, och den röda färgen är så fin och levande. Hittade även ett par snarlika Wayfarers-kopior på Glitter som fick följa med hem. Jag är inget vidare stort fan av kopior, men jag älskar modellen och 80 kr är typ ingenting. Jag är så nöjd efter ännu en avklarad shoppingrunda på stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback