We Will Rock You

Så har jag äntligen sett den! Årets VRG-musikal We Will Rock You av Queen. Så kul att det just blev Queen-musikalen i år. Jag som verkligen har vuxit upp med Queens musik, eftersom att hela min familj är riktiga fans av dem. Åh, va jag älskade musiken! Var det bara jag som fick gåshud när den läspande bohemen sjöng "Show Must Go On"? Och sedan själva "Bohemian Raphsody" i slutet! Och Galileo som var så söt! Underbart! Jag måste även beröma Odenplans duktiga skåpespelare. Kristin som var hur grym som helst i sin rockiga utstyrsel, Sebastian som verkligen överaskade med sin oväntade sångröst, Karin som, iklädd en gul lack-kjol, ägde scenen i början av föreställningen och Simon som jag verkligen inte hade tänkt mig som en musikalkille! Riktigt grymt var det, även fast jag tyckte att den saknade någon speciellt bra handling. Men absolut sevärd!

   

Kommentarer
Postat av: snoken

kul att läsa att den var bra,ska själv gå på Peder
Skrivares uppsättning den 4 feb.Samt att jag i mitt
53-åriga liv har älskat och alltid kommer att göra
dessa 4 underbara musiker.

2007-02-03 @ 16:02:58
Postat av: Samunia

Snoken: Kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback