Skattjakt i mammas garderob

En vecka sedan grävde jag djup inne i mammas garderob, och gissa vad jag hittade!



♥ Kuvertväska med långt axelband från Dior - orginal och lagom sliten
♥ Brun kuvertväska i ormskinn med kedja
♥ Söt liten svart väska med långt axelband



♥ Underbar gammal väska i brunt skinn och långt axelband
♥ Liten svart väska i skinn med långt axelband
♥Gammal Gucciväska som mamma köpte second hand och som är riktigt gammal, kanske 30-40 år? Någon som känner igen den och vet från vilket år den kan tänkas vara?

Dessa skatter kommer garanterat att användas flitigt under våren och lång tid framöver! 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är alltid lika kul att hitta bortglömda skatter! Hittade en jätte fin svart kuvertväska med guldkedja i klädkammaren i torsdags när jag letade efter Hamlet prylar. Du måste använda dom i skolan någon gång så jag får se guldklimparna! :)

2007-02-03 @ 18:02:29
Postat av: Samunia

Caroline: Ja, det är alltid lika kul! De är inte så praktiska till skolan då de är ganska små, men nog ska du få se dem;)

Postat av: Caroline

jo, det är ju klart. men vill man så går det ;)

2007-02-03 @ 19:53:12
Postat av: ems

gucci-väskan var verkligen fin.

2007-04-06 @ 11:02:39
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback