Scrapbook

Funderade faktiskt på att göra en scrapbook (egengjord fotobok) nu på lovet, och när jag läste Aftonbladets lilla artikel där de tipsar om hur man gör en sådan, blev jag extra inspirerad. Jag har nog det mesta som behövs, förutom just en bok och bilder! I julas fanns det något erbjudande i bland annat Metro om att man kunde få 50 digitala bilder utskrivna på fotopapper och endast betala för frakten som väl ligger på ca 35 kr. Ska försöka leta upp det och så få vi hålla tummarna för att det fortfarande gäller. Hade föresten också tänkt att göra iordning mina antika ramar som ska hängas upp på väggen. Även där måste jag välja vilka fotografier som ska hängas upp och så måste jag fixa passepartou (stavas det så?).


Kommentarer
Postat av: Brownie

Börja scrappa! Det är jättekul. Jag har insett att det kanske kan kosta lite men det är det värt.

2007-02-25 @ 13:26:59
Postat av: nathalie

svar pa kommentar - jag har ingenting emot att de startar ett feministiskt parti i Polen. Eller nagon annanstans, for den delen. Men jag tycker det ar grav dubbelmoral.

Postat av: Lollo

tycker du ska satsa på en scrapbook! verkar roligt, ska nog börja med en själv!

2007-02-25 @ 19:28:19
URL: http://confessionsbyme.blogg.se
Postat av: Samunia

Brownie: Det verkar riktigt kul!
Nathalie: Jahaja.
Lollo: Ja, ska nog köpa en bok imorn så att jag kan börja så fort som möjligt!

2007-02-25 @ 20:05:38
URL: http://samunia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback