Samtal från Sydkorea

Denna tisdag (tisdagar som vanligtvis är de jobbigaste dagarna på hela veckan) har faktiskt varit riktigt bra! Och notera att jag inte bekymrar mig för fysikprovet som jag hade idag. Det gick väl någorlunda ok och jag hoppas bara på det bästa. Direkt efter provet hade jag redovisning i Samhällskunskap A, angående mitt Rasputin-arbete. Redovisningen var kanske lite torr, men när jag väl fick mitt helheltbetyg på hela arbetet lös plötsligt den mulna dagen upp. 

Dessutom tog jag och Caroline faktiskt initiativet till att köpa och hänga upp godis på alla elevers skåp imorn. Detta på grund av att vi är med i Kamratgruppen som vill vara lite extra snälla till eleverna på Alla Hjärtans Dag. Längtar redan till imorn! Undrar om man får en ros i år... Jag har iallafall skickat en!

När jag sedan kom hem pratade jag för första gången med en polsk tjej som bor i Sydkorea, över MSN, som jag träffade på en arkitekturkurs i  Polen i somras. Riktigt kul!

Nu väntar 40 sidor tyska och ett tyskstycke som ska översättas till perfekt svenska. Sedan blir det träning.
Lycka till! Tack tack!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!
Såg inlägget du hade gjort i englas blogg om a-linjeformade klänningen. Vissa saker som finns på bild kommer till alla butiker. vissa bara till storstäderna. å vissa bara till flaggskeppsbutiken. just den klänningen finns nog i dom flesta butiker som har vanliga dam-konceptet (även kallat Everyday).Kolla i slutet av nästa vecka. om du inte ser den så hör av dig till mig så kanske ja kan hjälpa dig om du bor i sthlm... Happy hunting

Postat av: Samunia

Jenny: Tack så jättemycket för infon! Ska gå och kika på några H&M på fredag och jag hoppas verkligen att jag hittar klänningen=)

2007-02-14 @ 18:28:07
URL: http://samunia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback