Renée Zellweger goes wow

175026-48
Bild från
Style.com.

Ni vet bilden som man har av en riktig kändis, den där som genast poppar upp i huvudet när man hör ordet filmstjärna? Detta är min bild. Som tagen ur en gammal film. Den lyxiga bilen i svart metallic som kommer rullandes och försiktigt stannar, precis framför den röda mattans ända. När så dörren öppnas, och den stora stjärnan stiger ut ur bilen, börjar blixtarna att blända och stämningen blir hetsig. Precis så upplever jag denna bild med Renée Zellweger. Hon står där i sin silvriga ballongklänning från Alexander McQueen och Christian Louboutin satin d'Orsay klackar, får ett paraply av en man hon förmodligen inte ens ägnar en blick och träffas av hundratals bländande blixtar, men hon står där helt lugn och suger upp den hektiska omgivningen. Ljuvligt! Definitivt en av de vackraste kändisbilderna jag har sett, och definitivt min bild av en filmstjärna. Vilken bild är din?

Notera även hur otroligt tjusig Renée är på bilden. Från Bridget Jones till detta! Blomman har äntligen slagit ut!

Kommentarer
Postat av: Systrarna

Håller verkligen med dig.

Postat av: Samunia

Systrarna:=)

2007-02-09 @ 18:29:04
URL: http://samunia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback