På besök hos brorsan och ny layout

Dagen tillbringades hos min halvbror i Solna. Det var ett tag sedan jag såg min brorson, och oj så han har vuxit! Sist jag såg honom var han några månader gammal, tjock om kinderna och mörkhårig, nu träffade jag en över ett år gammal lillkis som var något smalare och blond! Så söt! Kul var det iallafall med lite X-box, lek och allt annat som hör ett familjebesök till. 

En stor del av dagen har jag även tillägnat åt layout-trixandet här på bloggen. Är riktigt nöjd med min header som för övrigt är väldigt mycket Disney. Men jag gillar Disney, det går inte att undvika. Och ja, det är OK att titta på tecknat även om man är över tio. Har lite kvar, men det får jag ta imorgon. Nu ska jag titta vidare på Love Actually, som är en riktigt bra film! Jag blir på så bra humör när jag ser den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback