Har någon en Metallica-biljett över?

Sedan 8.40 idag satt jag i kö till Ticnets hemsida för att boka biljetter till Metallicas

koncert här i Stockholm, men det idiotiska systemet funkar ju inte! När jag väl hade väntat i över en timme hade jag redan tre öppnade köfönster, och bestämde mig för att öppna ett fjärde. Och vad händer då?! Jo jag kommer så klart in genom det fjärde fönstret! Alltså har Ticnet ett kösystem som inte funkar, och detta blev då antagligen anledningen till att jag inte fick tag på några biljetter.


Så, finns det någon snäll själ därute som kan tänkas sälja 1, 2, 3 eller 4 biljetter till mig (vi är ett gäng på fyra personer som mer än allt annat vill gå!) för ett rimligt pris till Metallicas koncert på Stadion i Stockholm den 12 juli?! Please?!


Kommentarer
Postat av: Tesan

Jag vet, helt sjukt dåligt funkade det där! Jag fick inte heller nåon biljett. Gick ner till vårt atg-ombud här men har var helt dum i huvudet så, tyvärr. Det finns redan biljetter på Blocket iaf.

Postat av: Pernilla

tyvärr, tyvärr.. hade jag haft en skulle du FÅTT den :D

2007-02-26 @ 12:49:31
URL: http://peggs.blogg.se
Postat av: Samunia

Tesan: Jo, jag vet att de finns på Blocket, men jag tycker det är så dålig stil av folk att köpa biljetter och sedan sälja dyrare.
Pernilla: Tack, vad snällt av dig!=)

2007-02-26 @ 14:23:41
URL: http://samunia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback