Glömda fotografier ser dagens ljus

Det blev ingen scrapbook idag, då jag inte har haft möjligheten att åka till typ Panduro och köpa en bok. Plus att jag ju måste framkalla bilder. Istället drog jag fram massa gamla fotografier som låg gömda inne i garderoben. Hittade en del fina svartvita bilder på mina föräldrar när de var små, på halvbrorsan som liten grabb, mormor som ung samt ett värdefullt fotografi på farmor och pappa när han var runt fyra-fem år. Jag tror att detta är det enda fotot av de två tillsammans som vi har, då min farmor gick bort när pappa var fem år gammal. Jag blev även riktigt överraskad när jag hittade fyra fina guldiga metallramar, exakt såna som jag tänkt köpa. Nu måste jag bara välja precis vilka fotografier som ska hängas upp, och så måste jag rengöra ramarna. Sedan är det bara att hänga upp! 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tack så mycket :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback