Ett leende kostar ingenting

Det blev tårta efter träningen igår istället... frågan är ifall inte det var värre än före. Jag mådde iallafall inte så värst bra efter de två mumsiga bitarna. Idag blir det däremot ingen tårta, utan plugg, plugg och återigen plugg. Det börjar närma sig slutet för samhällskunskapsarbetet om internationella konflikter och jag har så mycket kvar att göra.

Åh! Igår fick jag äntligen inviga min egensydda midjekjol med tre klädda knappar baktill. Jag är riktigt nöjd med den, fast det var en aning kallt igår... Idag visar termometern på drygt  -17 grader, så det gäller att klä sig varmt idag. Riktigt varmt.

Skönt att jag börjar först efter 13, men jag slutar först klockan 16. Pjuh, har 15 sidor kvar att läsa i tyskboken till dagens lektion. 15 sidor som tar låång tid att läsa. Och boken som dessutom är helt sjuk (Der Vorleser).
 
Hoppas ni får en bra dag och kom ihåg att le till tidningsbudet och busschauffören! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback