Vad är shopping på mellandagsrean?

Ok, det blev inte riktigt hänga på låset idag när mellandagsrean drog igång. Men nästan. I år finns det ganska mycket som är nedsatt, men som vanligt är det precis det man inte vill ha som har det underbara priset. Vad är det med klädjättar som är så himla mesiga när det gäller prissänkningar? Som en fin cape på Mango för reapriset 551 kr. Pillade man bort den stora röda prislappen såg man orginalpriset 59.90 Euro. Va? Jag fattar inte. Och folk går på det. Ser man en stor röd prislapp är det lika med ett stort fynd. Vilken bluff. Ska det vara rea så ska det. En annan stor besvikelse blev Rizzo som typ rear ut tre olika par skor. Nån som vet när NK:s rea börjar? Orkade inte pallra mig dit idag, men deras skoreor brukar vara toppen. Kan fortfarande inte fatta att mina röda mockaklackar som jag köpte där förra året, var sista paret i min storlek och på 70% rabatt. Det kallas fynd! Nåväl, idag fick jag iallafall med mig en tisha hem från Zara. Önskar bara att en skinnjacka och några fina klänningar även hade följt med i väskan hem. Får se om jag hittar nåt mer imorgon när jag ska ut och shoppa med L-M och Carro. Filmkväll ikväll? Tror inte jag orkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback