Äntligen

Hela veckan har varit helt crazy. Alla i årskurs ett har verkligen jobbat stenhårt med att få klart sina projekt. Dagarna i skolan har varit långa och pga det intensiva arbetet har jag ofta glömt bort att äta. Igår blev det t ex lunch först kl 18! När en kille i tvåan i början av året sa att det ibland blir så att man sover på skolan precis innan en inlämning, så trodde jag aldrig att det skulle kunna gå så långt. Nu förstår jag verkligen. Det är helt sjukt hur folk driver sig själva, att man verkligen klämmer ut sina sista krafter som när man verkligen anstränger sig för att få ut den sista lilla klutten tandkräm ur tuben. Någonstans borde det ju faktiskt gå en gräns. Nåväl, projektet är inlämnat och jag känner mig så himla lättad. Det blev lite firande igår hemma hon Linda, följt av en otrolig lat dag idag. Ska verkligen inte göra något vettigt. Bara titta på en massa nyinköpta disneyfilmer och ladda batterierna inför imorgon, då jag och en vän ska till Gröna Lund och gå lös på allt juligt mysigt som de erbjuder! Och popexpressen är öppen! Min favorit! Det ska bli så himla roligt.

Kommentarer
Postat av: Latte

vilken fin blogg du har!

Postat av: The City

Det låter skönt att ni är klara iallfall!

2007-12-16 @ 17:56:22
URL: http://www.thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback