Gudarnas onsdag

Dagen har flytit på som vanligt. Läste ut Små citroner gula precis innan lunch och nu har jag endast tråkiga Pojkår av J.M. Coetzee vid min sida... Jag får väl passa på att läsa klart den så jag blir av med den så fort som möjligt. Det var lite kul föresten att både Fredrik och Stefan också hade läst Små citroner gula. Det är inte ofta man träffar på män som faktiskt läser böcker på sin fritid. Och dessutom Stefan! Haha, roligt roligt... Sånt är bra! Det måste ju finnas en intellektuell balans mellan kvinnor och män i samhället. 

Senare på kvällen ska jag och Carro gå på Parkteatern Così Fan Tutte i Vitabergsparken. Det ska bli riktigt trevligt, om bara regnet och åskan kan hålla sig under kvällen. Det verkar som om gudarna där uppe bråkar och gråter väldigt mycket den senaste tiden... (Nej, jag är inte religiös.)

Jag har fått en ny favoritlåt. Så himla skön text.



Man Must Dance - Johnossi

Kommentarer
Postat av: Josiee

Låter som en mysig onsdag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback