Friday, friday lovely friday

För sista gången sitter jag här framför datorn på jobbet, vilket förmodligen betyder att jag framöver inte kommer blogga lika mycket och verkligen inte lika tidigt som det har blivit vissa dagar. Eftersom att det är min sista dag idag plus att en annan kille slutar här så skickade jag ut ett mail till alla att vi ska fika med tårta och tacka av de som slutar. Känns så fruktansvärt dumt att skicka ut ett sånt mail när det gäller en själv. På något sätt låter det som om jag tvingar alla att säga hejdå till mig, typ som att tigga sympati eller något liknande. Förhoppningsvis är det bara jag som överanalyserar allt jag gör i efterhand.

Redan ikväll flyger mamma och jag till Polen. Det ska bli så skönt att få vara borta i en vecka. Hoppas bara att vädret är fint i Warszawa, men ändå lagom svalt! Förra året var det stekhett vilket gjorde det otroligt jobbigt att vara i stan. Så vi får hålla tummarna!

Kommentarer
Postat av: Jimmy.

Tack det samma!. Det är skönt att dela med sig ibland.

2007-08-10 @ 11:41:25
Postat av: sofie

svar: jo det är precis det man är lite nervös för;) hehe, men samtidigt lite spännande, tycker det ska bli kul att börja, hoppas bara att jag kommer att trivas=) tack för rådet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback