Vem sa att dagens var den bästa?

Jag har läst mina första artiklar i DN idag! Visserligen är det gårdagens DN, men det är ju inte precis så att de nyheterna är gamla. Jag är så stolt över mig själv! Jag måste erkänna att DN är så mycket bättre än Aftonbladet eller gratistidningarna som City och .SE.

Snart ska Hanna och jag fara iväg till staden, närmare bestämt Södermalm, där vi ska rota igenom det enorma secondhand-utbudet. Jag är en sådan person som tycker det är ganska äckligt och ofräscht med begagnade kläder, även om plagget är i toppskick och sparsamt använt. Jag antar att det är min lilla fobi. Dock tycker jag att det är ok med begagnade skärp, väskor och smycken. Men vi får väl se, jag kanske minst sagt hittar världens fynd. Yey, dream on.


Kommentarer
Postat av: gloryfied

Tack, jag ska överväga det. :) Vill så gärna bli blond till sommaren, bara. Mitt hår är nämligen på blond utväxt, så ngt måste göras åt färgen. Hm... Men tck för idén, ska kolla runt på lite bilder på kate.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback