Tre saker

Tre Saker som skrämmer mig

Ovissheten om vad som händer med en person efter döden
All ondska som finns i världen
Att åka vattenskoter eller simma vid stora fartyg (jag vet inte varför jag blir så rädd av det, men så är det)

Tre "personer" som får mig att skratta


Min familj
Mina vänner
Knasiga roliga personer


Tre saker som jag älskar


Att skratta och att få andra att skratta
Lancômes doft Hypnôse (jag sniffar på den nästan varje kväll innan jag går och lägger mig)
Aerosmiths låt Dream On (så sjukt bra att jag får rysningar varje gång jag hör den)


Tre saker jag hatar


Mina grannar
Spindlar
Blodpudding


Tre saker som finns på mitt skrivbord

Min laptop
En kruka med en massa penslar (mest oanvända)
Mitt citrusträd


Tre saker jag gör just nu


Skriver detta inlägg
Lyssnar på Johnossi
Smetar på lypsyl på läpparna (jag är beroende, jag vet)


Tre saker jag vill göra innan jag dör


Bestiga ett högt berg (pappa tycker jag är dum i huvudet och kallar det att begå självmord, men fattat känslan)
Volontärarbeta i Afrika
Designa och konstruera en världskänd vacker och tidlös byggnad som människor kommer att uppskatta i hundratals år

(Jag kan rabbla upp tusen andra saker jag vill göra innan jag dör, för den som vill veta, haha)

Tre saker jag kan göra


Dra mina armar framifrån och över huvudet till ryggen utan att släppa greppet 
Simma fjäril
Övertala personer (eller, oftast går det bra)


Tre Saker jag inte kan


Franska
Nudda näsan med tungan
Gå på händerna


Tre saker jag skulle vilja lära mig


Franska
Spela piano riktigt bra
Sjunga fint


Tre favoriträtter


De Volai (Ingen aning om hur det stavas, men det är en polsk rätt där man rullar ihop en kalkon- eller kycklingfilé och fyller rullen med smör och ost innan man panerar den)
Sushi
Mammas fisksoppa med saffran och grönsaker


Kommentarer
Postat av: Anna

Lära mig spela piano är en liten dröm jag har med, det är ju så otroligt vackert att lyssna till - och tänk då att kunna få fram det med sina egna fingrar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback